Home » サポート

カスタマーサポート

カスタマーサポート
テクニカルFAQ
テクニカルFAQ
M-Audioテクニカル・サポートにご連絡頂く前に、テクニカルFAQのページでご質問内容に関連する情報を検索することをお勧めします。様々なよくあるご質問とその回答が記載されています。
ドライバ&アップデータ
ドライバ&アップデータ
お使いのM-Audio製品には最新ドライバがインストールされていますか? M-Audioのエンジニアリング・チームでは、ドライバの追加/更新/改良を常に重ねていますのでドライバのセクションで最新版のドライバ情報をご確認下さい。
取扱説明書
取扱説明書
M-Audioの取扱説明書(クイック・スタート・ガイド、ユーザー・ガイド)には、製品に関する情報が詳細に記載されています。取扱説明書はこちらから様々な言語でダウンロードすることができます。
Community Support
Community Support
Have a question, problem or idea? Join us at our new Online Support Community.
Support Codes
Support Codes

Access to phone support for assistance with installation, setup, and product troubleshooting now requires a valid support code.

M-Audio provides complimentary support codes for select products upon registration. Additional support codes can also be purchased via our web store. A support code is not required for registration help, authorization assistance, or to request a repair.

If you have an M-Audio support code, and would like to use it, please contact us (see right).

Contact Support
Contact Support
Our highly trained support team will help you find solutions to your technical questions. We can also help you with warranty claims, registration help or authorization assistance.